ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
......Ένα μικρό πρόβλημα, όπως το σπασμένο τζάμι, μπορεί να είναι σύμπτωμα κάποιων μεγαλύτερων και ενδημικών προβλημάτων. Ένας βρώμικος πάγκος, ένας αγενής υπάλληλος, κακή εξυπηρέτηση κλπ είναι παραδείγματα μηνυμάτων αδιαφορίας προς τον πελάτη ή απλώς τσαμπουκά από κάποια επιχείρηση που είναι πλέον επιτυχημένη.......
ολόκληρη την ενδιαφέρουσα αυτή ενημέρωση θα την βρήτε στο : http://www.bluewavemag.com/blueart241.htm
ολόκληρη την ενδιαφέρουσα αυτή ενημέρωση θα την βρήτε στο : http://www.bluewavemag.com/blueart241.htm
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου
<< Home